REGULAMIN TRANSAKCJI

Sklep internetowy setHOME działający pod adresem internetowym sethome.pl stanowi własność przedsiębiorstwa, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą SETHOME Paweł Ostrowski, Młynarska 6/4, 49-300 Brzeg, NIP: 747-188-58-81, REGON: 364118573 zwanym dalej sprzedawcą.

Biuro obsługi klienta mieści się w siedzibie firmy pod adresem głównym.

Kontrahent zwany Klientem powinien zapoznać się z treścią regulaminu. Akceptacja postanowień regulaminu jest dobrowolna, lecz stanowi warunek konieczny aby móc prawidłowo zrealizować zamówienie.

Sprzedawca przyjmuje zamówienia poprzez witrynę internetową www.sethome.pl.

Klient składa zamówienie dokonując wyboru produktów poprzez kliknięcie przycisku Złóż zamówienie, następnie wypełnia formularz zamówienia, w którym zawarte są: wybór formy płatności oraz sposób dostawy wraz z zatwierdzeniem zamówienia.

Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta w serwisie sethome.pl.

Ceny produktów są podawane w polskich złotych, są cenami brutto i nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki. Formy dostawy i ich cenniki znajdują się w poszczególnych ofertach w zakładce "dostawa i płatność".

Dostawa produktów odbywa się w sposób wybrany przez Klienta w formularzu dostawy.

Zalecamy wysyłkę kurierem, wszystkie paczki nadawane kurierem są u Nas ubezpieczone w standardzie do 1000zł w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia w transporcie. Koszt ubezpieczenia jest wliczony w cenę paczki i jest bezpłatny.

W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem, Klient zwany dalej kupującym zobowiązany jest do poniesienia kosztów za nadanie przesyłki za pobraniem wg cennika dostawcy oraz jej zwrotu. W przypadku nie zastosowania się do powyższego, zostaną podjęte stosowne działania wobec kupującego.

Formy płatności oraz sposób ich dokonania są zależne od wybranego przez Klienta sposobu odbioru przesyłki. Klienta ma możliwość dokonania zapłaty z góry (przedpłata na konto przelewem zwykłym, szybka wpłata Przelewy24) lub przy odbiorze (za pobraniem).

Przewidywany czas realizacji zamówienia podany jest w ofertach sklepu sethome.pl w opisie poszczególnych produktów w przybliżeniu.

Przesyłki kurierskie DPD - realizacja do 2 dni roboczych

Paczkomaty InPost - realizacja do 2 dni roboczych

Realizacja przyjętego zamówienia do godz 6:00 rozpoczyna się w ciągu kolejnego dnia roboczego bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Złożenie zamówienia przez klienta po godz.6:00 dnia roboczego, wiąże się z wydłużeniem rozpoczęcia realizacji o 24 godziny. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia realizacji zamówienia do 5 dni roboczych w sytuacjach wyjątkowych.

W przypadku zamówień składających się z różnych produktów, które mają zostać dostarczone w jednej paczce, termin ich realizacji pozostaje niezmienny.

Wystawiamy faktury VAT 23%.

Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także  przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). Faktury rozsyłane są maksymalnie do 7 dni, licząc od daty zakupu.

Obowiązuje zakaz kopiowania i rozpowrzechniania zdjęć oraz tekstów bez zgody sklepu. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

ZWROTY 

Możesz zwrócić towar do 14 dni. Należy Nas poinformować o odstąpieniu od umowy dołączając pismo do zwracanego produktu lub wysłać e-mail pod adres: biuro@sethome.pl

Koszty przesyłki zwrotnej, w związku z odstąpieniem od umowy ponosi konsument .

W przypadku częściowego odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie zwracamy kosztów wysyłki.

Odstąpienie od umowy Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. 

REKLAMACJE

Reklamację można złożyć bądź drogą elektroniczną lub w formie listu poleconego nadanego na dane adresowe Przedsiębiorcy.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, Klienta, opis Towaru, którego reklamacja dotyczy oraz wskazanie innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.

Sklep sethome.pl rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania informując Klienta o zajętym stanowisku.

Klient, który składa reklamację żądając wymiany Towaru lub usunięcia stwierdzonej wady jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Towar pod adres firmowy: setHOME, Młynarska 6/4, 49-300 Brzeg. 

DANE OSOBOWE

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 informujemy się, iż Administratorem danych jest firma setHOME Paweł Ostrowski z siedzibą w Brzegu przy ulicy Młynarskiej 6 lok. 4, o numerze NIP: 7471885881.

Wszystkie osoby fizyczne odwiedzające stronę internetową setHOME.pl lub korzystające z usług świadczonych przez setHOME.pl drogą elektroniczną mają kontrolę nad danymi osobowymi, które nam podają. Serwisy ograniczają zbieranie i wykorzystywanie informacji o ich użytkownikach do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia na ich rzecz usług na pożądanym poziomie, stosownie do art. 18 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

W trakcie składania zamówienia lub rejestracji na stronie setHOME.pl, Klient podaje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres fizyczny do doręczenia produktów, adres do faktury, adres e-mail, numer telefonu komórkowego.

Wszystkie informacje odnośni ochrony danych osobowych w firmie setHOME znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.